Wist u dat?
De meeste verzekeraars hebben ook een eigen interne
klachtendienst. Deze beogen een snelle en kwaliteitsvolle behandeling van de
klachten binnen de verzekeringsonderneming zelf.
LEES
MEER
Klacht indienen
Wist u dat?
De meeste verzekeraars hebben ook een eigen interne
klachtendienst. Deze beogen een snelle en kwaliteitsvolle behandeling van de
klachten binnen de verzekeringsonderneming zelf.
Lees meer
PRIVACY
De gegevens die u via het klachtenformulier bezorgt, worden uitsluitend voor de behandeling van uw klacht gebruikt. Onder geen enkel beding worden deze gegevens gebruikt voor commerciële doeleinden.
Zoals voorzien in artikel XVI.25.1 §1, 12° Wetboek economisch recht en in ons procedurereglement, waarborgt de Ombudsman het vertrouwelijk karakter van de inlichtingen die hem zijn meegedeeld in het kader van de bemiddeling.
Overeenkomstig de wetgeving rond de privacybescherming (GDPR) kan u kennis nemen van uw gegevens, en ze zo nodig laten verbeteren of schrappen via info@ombudsman-insurance.be.
Door het bezorgen van uw klacht aan onze dienst, aanvaardt u dat we een
kopie van uw
bericht doorsturen naar de betrokken instantie. Indien u dit niet wenst,
gelieve een
(bijkomende) mail te sturen naar info@ombudsman-insurance.be.
De inlichtingen opgenomen op deze website, net als onze jaarverslagen, onze
tips en ons
procedurereglement kunnen op eenvoudig verzoek worden verkregen per post of
een
andere duurzame drager.